Inspiracje 3+3

Jak wspominałam kilka postów temu, mam zamiar urozmaicić bloga. I oto pierwsze urozmaicenie. W wolnych chwilach przeglądam czeluście Internetu i wielokrotnie trafiam na interesujące strony, zdjęcia, filmy. Dlatego też stwierdziłam, że fajnym pomysłem będzie umieszczenie linków tutaj, żebyście sami mogli je zobaczyć i łatwo odnaleźć.


            




 Fot. Stylowi.pl


INSPIRACJE LINKOWE:

czyli co warto zobaczyć w sieci



1. Pierwszy link, jest do krótkiego, interesującego filmiku, który odkryłam już jakiś czas temu. Is everyone a photographer. Myślę, że was zaciekawi. Obala on fałszywą tezę, że tylko drogim aparatem można robić dobre zdjęcia.

2. Magnetyczny organizer, czyli DIY, które mam zamiar niedługo wykonać. Jest to fantastyczny pomysł dla tych, którzy mają mało miejsca na biurku. Ja zamierzam używać mojej do organizacji długopisów i innych dziwnych przedmiotów, które zaśmiecają biurko i często giną.

3. Mapa Śródziemia to coś dla fanów "Hobbita". Interaktywna mapka przedstawia drogę, którą przebył Bilbo wraz z krasnoludami. Fenomenalne jest to, że można odwiedzić miejsca w których znalazł się hobbit i dowiedzieć się czegoś o ich mieszkańcach. Jedynym minusem jest to, że mapka jest oparta na filmie, a nie na książce, więc trasa i bohaterowie różnią się od książkowych pierwowzorów.

Categories: , , ,

Leave a Reply